رویدادها آرشیو خبر ها
الگری در اندیشه ی تغییر تاکتیک یوونتوس ! از 4-4-2 به 4‐2‐3‐1

الگری در اندیشه ی تغییر تاکتیک یوونتوس ! از 4-4-2 به 4‐2‐3‐1

در طول سفر به سالرنو، مکس آلگری تصمیم گرفت یک ترکیب نسبتا هجومی را انتخاب کند که به نظر می رسید ترکیب 4‐2‐3‐1 باشد.

 

مویز کین به عنوان مهاجم مرکزی عمل می کرد، در حالی که پائولو دیبالا در یک نقش آزاد پشت سر او، با دژان کولوسفسکی و فدریکو برناردسکی در جناحین بازی می کرد.

 

اگرچه حریف نسبتا ضعیف بود، اما این تغییر ثمرات خود را به همراه داشت، زیرا بیانکونری به لطف گل های دیبالا و آلوارو موراتا که در نیمه دوم وارد بازی شد، بازی را 2‐0 بردند.

 

طبق گزارش Corriere dello Sport، آلگری در حال بررسی انتقال دائمی به این سیستم تاکتیکی است.

 

از ابتدای فصل، بیانکونری ها در ترکیب ترکیبی 4‐4‐2 بازی می کنند که همچنین شبیه ترکیب 4‐3‐3 است، با یک هافبک (به ویژه آدرین ربیو) که به طور متناوب بین وسط و بال قرار می گیرد.

 

با این حال، آن سیستم نتوانست الهام بخش باشد. از سوی دیگر، حمله با حضور دو وینگر طبیعی که از دیبالا و کین حمایت می کردند، پر جنب و جوش تر به نظر می رسید.

 

لازم به ذکر است که سرمربی سابق کالیاری و میلان در فصل 2016/17 از ترکیب 4‐2‐3‐1 استفاده کرده بود که مسلماً موفق ترین دوره حضور او در این باشگاه بود.

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ترکیب 4‐2‐3‐1 می تواند بر اساس ویژگی های بازیکنان فعلی ما ترکیب ایده آلی باشد. اما در عین حال، ما نباید فقط بر اساس یک عملکرد مناسب مقابل تیمی که در انتهای جدول سری آ قرار دارد، جلوتر برویم. این تغییر گزارش شده حرکتی در مسیر درست خواهد بود، اما ما هنوز برای حل انبوه مشکلات تیم یوونتوس به زمان و صبر نیاز داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: